Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

onsdag 8 augusti 2012

Anfallen av postis!


I dag blev Agnes anfallen av brevbäraren, jag tror det brukar vara tvärtom att hundar anfaller brevbärare....
Nåja brevbäraren anföll henne med klappar och lite halledodenedej, Agnes såg lite förskräckt ut först (vem skulle inte bli det)
Men efter lite hundgodis som brevbäraren hade med sig, så fann hon sig.
Det visade sig att vår brevbärare just mist sin golden och hon blev så glad när hon såg en att hon var tvungen att stanna och prata lite.

I morgon ska jag, mamma och moster försöka få med min snart 93 år gamla morfar ut till Bönan.
Vi får se vilket humör han är på, annars får vi väl åka själva ut dit och köpa böckling och andas havsluft.

Hoppas ni har det bra.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella