Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

lördag 2 februari 2013

Ett paket fyllt med gröna skatter

I går när jag kom hem, låg det ett paket och väntade på mig.
Ett paket fyllt med massor av olika fröer.
Jag är med i en frökedja, det fungerar så här:
Vi är 5-6 st med i kedjan. Den första på listan plockar ihop ett gäng med olika fröer, skickar dem till den som står som nummer två, nummer två tar de fröer som hon/han vill ha fyller på med egna fröer och skickar vidare och så fortsätter det.
Jättekul!
Massor av annorlunda och udda fröer blir det.
Som de här vackra rödhakeägg och yin & yangbönorna.

1 kommentar:

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella