Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tisdag 5 juni 2012

GIMP #¤%&/#¤"


En gång i forntiden var jag rätt duktig på photoshop och html.
Gjorde hemsidor till flera kennlar osv.
Nu har jag totalt hamnat efter och känner mig som en dinosaurie.T ex idag när jag laddade ner Gimp, ett gratis bildredigeringsprogram som liknar Photoshop.
Frid och fröjd så lågt, men sen ville jag ladda ner andra "penslar" så jag kan lägga in små hundtassar, blomslingor och liknande, och jag FATTAR inte hur f-n jag får in dem i programmet.
Så om någon vänlig själ läser det här och vet hur man gör och dessutom kan förklara det så en tant som jag förstår, så gör det!
Please!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella