Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

torsdag 5 december 2013

Å där kom den, snön. . .

Ja nu snöar det och en hel del snö ska det visst bli.
Det är bara Agnes i det här huset som blir överlycklig över snön.
I dag har jag levererat lite mossiga pinnar till blomsterbutiken i Horndal. De ska användas som stöd till amaryllis.
Agnes tyckte jag var riktigt knasig som gick och tog hennes pinnar. (Alla pinnar är Agnes om ni inte visste det!)
Med mig hem från blomsterbutiken fick jag hyacinter och julstjärnor samt en ljusslinga som jag ska använda till dörrkransen tror jag.
Nu börjar det bli lite jul i vårt hus!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella