Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

måndag 2 december 2013

Adventstider, vart tog november vägen?


Jag har inte riktigt hängt med i år, vips så var det första advent bara så där.
Men det blir väl jul i alla fall även om jag kanske inte får julfint förrens andra advent!

De senaste veckorna har jag praktiserat på en blomsterhandel, det har varit så kul att få jobba som florist igen. Kanske kan det bli lite extrajobb inför julhelgen också.

Något jag lyckats med i år är att driva upp amaryllisen jag fick av pappa förra året. En blomknopp är på gång upp och kanske jag får den att blomma till jul.

Nu ska jag iallafall ta och fixa julklapparna, tack och lov för nätshopping!
Ha det fint!

♥ ♥ ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella