Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

lördag 7 juli 2012

Åskan hänger i luften

och det är så kvavt att man nästan inte får luft, jag har en molande huvudvärk som jag ofta får när det är åskväder på gång.
Nu hoppas jag faktiskt på en ordentlig åskskur som rensar luften!
Sen kan det få bli strålande sol i morgon.

Idag firar jag och sambon åtta år tillsammans, vi har haft våra upp och nedgångar och början på det här året var verkligen skakig.
Men vi har väl en ganska stabil grund att stå på, så vi hänger ihop fortfarande.
Vi finns för varandra i både med och motgång, det om något har jag fått erfara i år.
Att aldrig ta den andre för given är också något vi lärt oss, men det är lätt hänt att man gör det efter en sån lång tid tillsammans.
Vi ställde in husvagnstrippen, husvagnen gick inte igenom besiktningen och vädret är inte heller det bästa.
Så vi firar 8-års dagen med ett dopp i sjön och nu lite vin och vitlöksbröd.
Ha en riktigt mysig lördagkväll!

3 kommentarer:

  1. Grattis på 8-årsdagen, sötisar!
    Hoppas att ni fick en mysig kväll och att din huvudvärk gav med sig.

    Kram!/ Elisabet Nyman

    SvaraRadera
  2. Grattis på 8-årsdagen! :)
    Fin blogg ni har.
    Kika gärna in i min blogg.

    SvaraRadera

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella