Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

onsdag 1 augusti 2012

Redan Augusti...


Dagarna bara rusar iväg nu, det är redan augusti!
Vart tog den här sommaren vägen?

Dagen började med en fika hos grannen M, det var l'ngesen vi sågs så vi hade mycket att ta igen.
Hon är dessutom en mästare på sockerkaka, så det var väldigt trevligt!

Sedan for vi till viken för att ombesiktiga husvagnen, men det hade visst alla andra också tänkt göra, det fanns inte någon tid för vår vagn...
Så kan det vara, bara att åka hem igen då! 

Hoppas ni har det bra!


2 kommentarer:

  1. Även om jag tycker och hoppas att det fortfarande är mycket sommar kvar, så tycker jag också att sommaren och semestern verkligen har rusat förbi! Hjälp...!

    SvaraRadera
  2. Japp...Augusti & snaaart min Favoritårstid ♥..
    Fast...KLart jag gillar Sommar mé,såå vackert foto/Kram

    SvaraRadera

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella