Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

lördag 1 juni 2013

Lördagsnöje

Sitter med henna i håret och det är tur att ni inte ser mig för då skulle ni skratta ihjäl er.
Sambon har alltid väldigt kul när jag färgar håret.
Sitter med håret insmetat med något som ser ut som lera och så plastfolie på det och en stor handduk i en turban.
Får se strax hur illröd jag blir, alltid lika spännande!
Agnes skulle naturligtvis lägga näsan i blöt (bokstavligen) och kommer ståta med en röd nos.

Just nu har solen gått i moln men annars har vi haft härligt sommarväder både igår och i dag.
Hoppas ni har det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella