Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

fredag 25 oktober 2013

Fredagshälsning

Man kan inte klaga på utsikten vi har på vår promenad! Bildkvalitén är en annan femma...
Så var det fredag igen, känns inte så där fredagsmysigt när man inte jobbar.
Men jag hoppas att det snart blir ändring på det.

Här har vi haft soligt och varmt väder, hade nästan kunnat gå i linne på Agnes och min långpromenad.
Så härligt!
Svärmor har varit här och fått hjälp med att sätta på vinterdäcken på bilen.
Som vanligt hade hon med sig gott fikabröd till oss tvåbenta och grisöron till Agnes.
I helgen ska vi greja med alla pågående projekt som aldrig verkar bli klara, suck!
Kanske hinner vi med en sväng till Gävle för att äta en bit och gå på bio, det vore inte helt fel.
Men det kan komma mycket emellan....

Hursomhelst jag önskar er en riktigt trevlig helg!

♥ ♥ ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella