Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

lördag 19 oktober 2013

Lördagsfunderingar

En härligt solig och underbart vacker lördag!
Å så vaknar jag med en fruktansvärd huvudvärk som fortfarande vägrar ge med sig....

Hade tänkt att fixa en del i trädgården idag, göra det där sista innan snön kommer på riktigt.
(Första snöflingorna kom i torsdags, men det är bara lite puder som ligger kvar.)

Vildfåglarna ska få en ny fröautomat och det är hög tid att få ner en stolpe i backen för den.
Så den här huvudvärken har jag inte tid med....

Vad pysslar ni med en lördag som denna?


♥ ♥ ♥

1 kommentar:

  1. Krya på dig!!
    Här går det på sparlåga, trots att jag inte har huvudvärk. "Plockar ihop lite" är väl dagens uppdrag, kan man säga.
    Stor kram till dig!

    SvaraRadera

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella