Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

lördag 7 mars 2015

En riktigt grå lördag

Knät fortsätter att bråka. Kanske är det jag som är otålig. Men hur lång tid ska det egentligen ta innan jag kan stödja på benet igen? Det är inget som är brutet eller av. Bara en rejäl stukning. Knät känns oroväckande instabilt när jag försöker stödja på det och det gör ont. Ska till läkaren på måndag.

Som pricken över i har hönsen fått ohyra, troligtvis kvalster.
Sambon är måttligt road och jag har lätt panik över att inte kunna göra något. Grått, trist och blåsigt är det ute också. Just nu känns faktiskt det mesta grått. Hoppas att det snart blir bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella