Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

torsdag 31 maj 2012

God morgon Torsdag!

Kallt både ute och inne idag, blir till att elda i spispannan.

Min sambo och jag får alltid en släng av renoveringsfeber så här på vårkanten.
Förra året var det altanen och farstubron som fick en uppfräschning, vi snickrade bänkar och blomlådor för glatta livet.
I år är det garaget och väggarna inomhus som ska fixas.
Vi är ett ganska bra team när det gäller snickeri och målning. Jag ser möjligheterna och T ser problemen.
Jag får idéer och T justerar dem så dom går att genomföra.
T fixar finsnickeriet och jag det som inte behöver lika mycket precision, jag är bra på att snickra, men såga rakt är jag helt hopplös på, cirkelsågen och jag är inte sams!
Målningen brukar jag ta hand om, tycker det är kul.
Så nu ska jag hämta målarpenslarna och fortsätta.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella