Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

fredag 25 maj 2012

God morgon!

Strålande sol idag också, härligt.
Har skjutsat en morgongrinig sambo till jobbet. Vi har bara en bil just nu, så då får vi dela på den.
Nu har iallafall Agnes och jag huset för oss själv.

Ska förbereda i gästrummet, för nu ska det målas där. Ett projekt som varit på g länge.
Men som vanligt om inte jag tar tag i något så gör ingen annan det heller.
Och eftersom jag är hemma nu, så kan jag lika gärna fördriva tiden med lite renovering.

Så i morgon blir det en tur till färgbutiken och så ska jag kika efter ett par nya köksstolar.

Men nu blir det kaffe så man kommer igång!

Just det, nu går det att kommentera utan att logga in eller något annat krångel, så kommentera på!
;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella