Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

lördag 26 maj 2012

Shopping, shopping, shopping


Vad mycket jag har fått gjort idag!
Jag har äntligen köpt hem färg till gästrummet.
Varit in till Erikshjälpens secondhandbutik i Gävle.(Min absoluta favoritaffär)
Fyndade två stolar för 75 kronor styck. Dom kommer bli så fina i köket med lite vit färg och ny klädsel till dynorna.
Tyg till dynorna och kökssoffan hittade jag också där.
Några gardiner ville också följa med hem, så det fick dom så klart!
Hittade även ett par byxor och två par shorts som passar min feta röv.
Ett par Calvin Klein shorts för 45 kronor är väl ganska överkomligt?
Vidare mot köpis och lite shopping där.
Avslutade shoppingrundan med en sväng in på bolaget där jag fick visa leg. och jag blir lika barnsligt glad varje gång det händer.
Smörgåstårta hemma hos svärmor fick avsluta en riktig toppendag.

Nu ska jag pusta ut och ta ett glas vin.
Önskar er en fortsatt trevlig lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella