Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

torsdag 24 maj 2012

Torsdag

Vilket härligt väder!
Äntligen sol och värme. 24 grader i skuggan.
Jag hade tänkt att jag skulle rensa ogräs idag, trädgården ser för jävlig ut och tar jag inte tag i ogräset snart kommer allt växa igen.

Släppte ut hönsen och tyckte att dom kunde hjälpa mig lite, det tyckte inte dom, deras plan var visst att städa på gödselstacken, så det har dom gjort.
Lilla Betty var med en stund (mutad med lite majs) men sen drog hon också.
Hedemoratuppen har fullt sjå att hålla ordning på sina hönor. De är väldigt självständiga små damer och dom drar gärna i väg på egna utflykter.

Ja så jag fick klara mig själv med ogräset, men ärligt talat blev det inte så mycket rensat.
Det var mycket skönare att njuta av solen!

Lite har jag fixat med bloggen också, inte riktigt nöjd med headern, så den ska fixas lite mer med.

Men nu ska jag strax åka till granngården och köpa hönsmat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella