Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

onsdag 17 oktober 2012

Onsdag

Har ägnat några timmar åt att sortera gamla foton, och skicka in digitala foton för framkallning.
Jag har varit jättedålig på att sätta in foton i album, och det är ju så kul att ha och titta tillbaka på ibland.
Nu har jag i allafall skickat in en hel hög med foton för framkallning, bara se till att köpa album och ta sig tid att sätta in alla kort sen också.

I dag har vi haft riktigt skitväder, inte ens hönsen ville gå ut och då är det illa!
Agnes har fått sig ett höstbad (inomhus och med schampo), nu går hon runt och är så vit och fluffig och så fin så!

Hoppas ni har det fint!


Gammal semesterbild från det soliga spanien...

1 kommentar:

  1. Hej!
    Vi har också haft höns (fast vi bor i villaomr.)
    Vi hade 5 st o 1 tupp...vi skänkte bort dom förra sommaren...kycklingar fick vi också...det var kul...men jag lessnade efter 5 år.
    Kram

    SvaraRadera

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella