Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

söndag 21 oktober 2012

Söndagsbestyr


Inte har jag fått mycket gjort den här helgen, tror jag är lite hösttrött.
Inspirerad av Hela Sverige bakar har jag iallafall bakat kanelbullar i dag.
Sambon har varit ambitiös nog och "dammsugit" upp alla höstlöv med gräsklipparen.
Överkurs tycker jag....

Har stickat klart en hel del småprojekt som jag tänkt skicka i väg, nu är jag sugen på att sticka något åt mig själv. Vet bara inte riktigt vad....

Hoppas att ni har haft en skön helg!

1 kommentar:

  1. Oj, det där ser gott ut!
    Önskar att min sambo också kunde tänka sig att "dammsuga" höstlöv med gräsklipparen, hihi!
    Må så gott!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella