Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

torsdag 20 december 2012

Fullt ös....

Snart medvetslös!
Nu är det mycket, inte helt lyckat att bjuda in släkten att fira jul samtidigt som man bygger om köket.... Men det ska nog gå bra.
Nu har jag målat element och gått lös på lite detaljer runt skåpluckor, så snart så är målningen klar i allafall.
I väntan på att färgen skulle torka så tillverkade jag riktigt äcklig fudge, går inte så bra med godistillverkningen måste jag säga....
Så till nästa år ska jag försöka komma ihåg att hålla mig till Ischoklad och eventuellt kola....

Nu ska jag bara fejja av det värsta och sen tar jag jul.
Golvet hinner inte bli inlagt som jag hoppades, men det får gå ändå.

Jag hoppas att ni inte stressar ihjäl er nu, det viktigaste är väl att mysa och koppla av under julen?
Skit i alla måsten och strunta i vad svärmor tycker.
Ge henne en extra stark välkomstdrink och dämpa belysningen så hon inte ser eventuella dammråttor.
Ät, njut och mys!

I kväll missar ni väl inte historieätarna på ettan?

Lite hemgjord smörkola har jag lyckats med iallafall....
Ha det gott!

3 kommentarer:

  1. Hoppas det inte blir kaos hos dej, fniss...
    Jag är klar med allt just nu...men jag har ju varken bakat eller gjort köttbullar,hihi...har inhandlat det som vi ska ha med till julafton...vi har knytkalas och vi blir 17 st...
    Nu ska här njutas...
    Ha det gott vännen!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tror nog att ni får en härlig jul med eller utan golv... Vilken fin burk du har till din kola! En riktigt mysig Jul önskar jag dig!
      //Hanna

      Radera
  2. Önskar dej en riktig GOD JUL!
    Sköt om dej!
    Kramen

    SvaraRadera

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella