Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

torsdag 6 december 2012

Snöyra


Snön den vräker ner och jag sitter och funderar på om jag ska trotsa vädret för att ta mig till affären för att handla hem mat och viktigast av allt: Hämta ut paketet med min hushållsassistent.
Det blev en bättre begagnad Electrolux Assistent, en orange (inte min favoritfärg,...).
Men den känns "rätt" och hemtam eftersom min mamma har en exakt likadan, så jag har fått de delar som hon inte använder till sin plus att jag får låna köttkvarnen ifall jag skulle behöva den.

Nä nu tror jag att jag ger mig ut för att skotta fram bilen och kollar om "vår" väg är plogad....

Ha det gott i snöyran!

3 kommentarer:

  1. Ta det lugnt på vintervägarna!
    Jag funderar också på att åka till affären (har ju visserligen mycket kortare väg än du), ska också hämta ut ett paket med två nya mattor från Jotex.
    (Och köpa kattgodis!!! /Hälsningar Teddy och Sotis.)

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Så läckert foto!!!
    Jag tycker det låter riktigt kul med en orange assistent, min är grå och trist!!! Jag är säker på att du kommer trivas bra med den!!!
    Kör försiktigt!!!
    Kram Millan

    SvaraRadera
  3. Hoppas det gick bra att köra igår:)
    Här har det snöat hela dagen men nu är det äntligen uppehåll..puh!
    Önskar dej en trevlig helg, med mycket mys!
    Kramar från Bia

    SvaraRadera

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella