Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

fredag 1 mars 2013

Feeling a bit blue

Nu har det varit tyst här på bloggen några dagar.
Jag känner mig vårdeppig och har inte haft ork att skriva.
Fånigt att jag blir deppig nu när vi faktiskt är inne i mars och då borde man börja få vårkänslor, men inte då!
Trött, sliten och svårt att somna och när jag väl somnat kan jag sova bort hela dagen känns det som.
Supertrist, kurerar mig med lite bra böcker och choklad.
Hoppas ni har det bättre och att jag snart har något roligare att bidra med här på bloggen.
Kram

1 kommentar:

  1. Man längtar lite kanske för hårt? haha.. jag gör... blir lika glad varje gång jag ser att snön smälter mer och mer... hoppas att det fortsätter så. =) Ha en bra lördag.

    SvaraRadera

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella