Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

fredag 29 mars 2013

GLAD PÅSK

 

Vi har minimalt med påskpynt i det här huset, men det här paret kommer alltid fram iallafall.
I morgon blir det påskmiddag hos min mamma, på söndag blir det antagligen en tur till Gysinge för att besöka Gestrike konst och fika på Kafé Nyfiket.
Måndag är det dags för påskmiddag igen, hos min svärmor.

Långfredagen har ägnats åt brödbak och njutande av vårsolen. (Äntligen)
Hönsen har varit ute och spatserat också, de är rätt roliga, alltid lite skeptiska till att gå ut när det är bara ett par plusgrader, men sen när kvällningen kommer då vill de absolut inte gå in!
Nu har jag stoppat vändningen av äggen i kläckaren och inväntar bara de små påskkycklingarna.

Ha det gott!
 
 
 
♥ ♥ ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella