Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

måndag 25 mars 2013

Våffeldagen


Bild från freedigitalphotos.net

Det är våffeldagen idag, hoppas att jag kan muta sambon att fixa våfflor.
Själv är jag oduglig på våfflor, tyvärr...

I dag måste jag ta tag i omplanteringen av mina chilisar, dom skriker efter större krukor och bättre jord. Jag får väl ta och förbarma mig över sambons paprikaodling också, för han verkar ha tappat intresset....
Kanske det kan vara en bra muta, "om jag planterar om dina paprikor så gräddar du våfflor".
Det borde väl funka?
Det börjar bli dags att göra ordning "barnkammaren" åt kycklingarna också, så dom får det rent, varmt och mysigt när dom kommet ut ur sina skal.
Ha en fin måndag och ät många våfflor!

♥ ♥ ♥

1 kommentar:

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella