Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tisdag 22 januari 2013

Stiltje

Har varit dålig på att uppdatera, händer inte så mycket spännande att skriva om.
Jag och Agnes jobbar med veden på dagarna. Jag klyver och Agnes flisar. . .
Är lite nervös för skolstarten nästa vecka men det blir kul oxå.
Kallt har vi fortfarande och jag är glad att hönsen har fått värme i sitt hus, dom springer mot mig varje dag när jag öppnar dörren och ser lika besvikna ut när dom känner kylan och ser all snö.
Typ : "Fasiken inte vår i dag heller"

Men chilin gror och det blir ljusare för varje dag så nog är det hopp om livet i allafall.

1 kommentar:

  1. Hihi, jag känner igen det där med hönsen ;))
    Tänker ta en rask promenad idag trots kylan -11 grader just nu!!
    Men det känns bra sen när man kommer in igen ;)
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella