Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

torsdag 24 januari 2013

Tjatar på om kylan...


Vi har 23 minus ute och spispannan får jobba hårt!
Tacksam över att vi har lite egen skog och därmed billig uppvärmning, kan inte vara skoj att sitta med direktverkande el i den här kylan....
Visst det är en hel del jobb med veden men tänk vad vi sparar pengar och inte behöver man köpa dyra gymkort heller. Uppvärmning och motion allt i ett. Kan det bli bättre?

I dag ska jag ta mig in till Sandviken och handla lite mat och ta en fika med J.
Hoppas bilen inte strejkar i kylan...

Ha en fin Torsdag!

3 kommentarer:

  1. På Rapport igår hörde jag återigen hur nyhetsankaret frågade meterologen, "Jahah och hur länge håller vinterkylan i sig?"

    Jaaa, en inte alltför vild gissning är ju tills att vintern är slut! Det är ju inte som om det plötsligt mitt i vintern var +20, då hade man verkligen kunnat fråga sig hur länge värmen håller i sig..!
    Här är det iaf bara -4 och strålande sol, vilket är en ovanlig kombination, så läget känns rätt okej!

    SvaraRadera
  2. Här har vi också kallt...men vi har fjärrvärme...men det är ju inte fel med lite motion heller :)
    På torpet eldar vi med ved, om vi är där på vintern :)
    Ha en trevlig helg!
    Kram

    SvaraRadera
  3. jag älskar ju kylan och än mer nu när vi har fjärrvärme :)
    Hoppas bilen startade.
    lena från make a head food

    SvaraRadera

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella