Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

onsdag 30 januari 2013

Trött och seg


Å Vilken härligt inspirerande rubrik jag fick till, nu blev ni impade va?
Nä, fy vad jag är trött efter att suttit i skolbänken hela dagen, att det kan vara så tröttande att sitta på rumpan med näsan i en bok.
Trött och seg är vår internetuppkoppling också, så jag har knappt tagit mig ut på nätet alls i kväll.
Nu när det är hög tid att sova, med tanke på att klockan ringer kvart över fem i morgon, då fungerar nätet igen.
Ska försöka att inte fastna vid datorn nu utan gå och lägga mig och drömma mardrömmar om kedjemåttsättning, svetssymboler och annat elände...

Ha det fint gott folk!
♥ ♥ ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella