Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

fredag 26 april 2013

Dejt med herr Atos

Idag har jag dejtat herr Atos.
Jag tror inte vi kommer inleda något seriöst förhållande.
Det började bra, han är ganska trevlig att hänga med på stan, men ute på landet är han då helt lost.
För att inte tala om på motorvägen.
Farter över 100 km/h är inte något för herr Atos, han vill hellre puttra runt i stan.
Men lagom när jag tänkte att vi nog skulle komma bra överens i allafall, ja då lägger torkarna av, på motorvägen i hällregn! Bra tajmat. . .
Ja, du herr Atos, du blir nog bara en sommarflört.
Jag behöver en rejäl bil som jag kan lasta många jordsäckar och en och annan spånbal i. Som är trygg och tar sig fram i djup snö, som klarar glashala vintervågar och inte bangar för lite offroad!

Snälla Audin, bli frisk!
Jag saknar dig.
Du är 21 år gammal, men nog har du lite mer att ge?
Vi har ju hängt ihop ett tag du och jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella