Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tisdag 23 april 2013

Små vårtecken


Snödropparna har lyckats ta sig upp och blommar nu.
Tappra små blommor som överlevde trots att hönsen grävde upp lökarna hundra gånger eller så.
Fina penseér fick jag i födelsedagspresent av goa M, planterade i söta små stövlar som inte alls gjorde sig bra på bild. (De är mycket snyggare i verkligheten).

Sädesärlan såg vi häromdagen.
Så snälla solen lys nu så det torkar upp lite mer, vill så gärna börja gräva i landen...
♥ ♥ ♥

3 kommentarer:

  1. Vårtecken, äntligen!

    Du visst hade du ett recept för ett tag sen på någon rätt med nässlor?
    Hm jag minns bara inte vad och nu är det snart nässelsäsong!
    Lena från Make a head food

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä det var nog någon annan som skrev om nässlor.
      Men jag är sugen på att testa nässelsoppa, det har jag aldrig ätit. Nässlor har vi överflöd, så då kan man lika bra äta upp dem! ;-)

      Radera
  2. Jaa, jag såg lökväxter som krokus sticka upp längs en varm husvägg i förrgår! Det finns hopp!!

    SvaraRadera

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella