Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

måndag 15 april 2013

Så var jag ett år äldre då....

Jag fick en härlig vårdag med strålande sol i födelsedagspresent!
I övrigt ett ganska stillsamt firande tillsammans med sambon, som bakat en underbart god tårta.
Den var så god att det, mesta av den försvann innan jag hann fotografera den...

I dag så duggregnar det och är allmänt gråtrist ute, men det är inte så kallt och man får ju vara glad för det lilla.
Det känns iallafall liiiite vårlikt ute.


♥ ♥ ♥

4 kommentarer:

  1. Grattis i efterskott!
    Vårregn får fart på växtligheten, brukar min moster trösta mig med, och så tvättar det rent ifrån vinterdammet.

    SvaraRadera
  2. Hittade nyss till din blogg, Grattis på födelsedan! :)

    SvaraRadera
  3. Visst kändes det i luften att våren är här. Det lät som en avslappnad och trivsam födelsedag!

    Hälsningar från väduren
    Cia

    SvaraRadera
  4. Grattis i efterskott!!!
    Så söta kycklingar ni har fått...tänk när vi hade höns och kycklingar också;)) ett minne blott nu;)
    Kram bia

    SvaraRadera

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella