Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

lördag 1 september 2012

Febrig.

Ursäkta frånvaron!
Vårt internet har legat nere några dagar.

Vi har börjat lite smått med köket, målat lite, snyggat till runt spisen.
En hel del återstår dock.
Nu har jag typiskt nog gått och blivit sjuk. Har feber, huvudvärk och kännt mig lite yr.
Eftersom jag blev fästingbiten för en vecka sen är jag lite nojjig att det är något fästingburet...
men det är säkert bara jag som blir lite hypokondrisk.

Hoppas ni har en trevlig lördag!

1 kommentar:

  1. Krya på dig hjärtat. Om det inte går över på några dagar så får du kolla upp borrelia.

    SvaraRadera

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella