Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

lördag 22 september 2012

Trött, tröttare, tröttast


Ska bli skönt att få sova heeela natten i natt.

I dag har vi varit instängda pga rallyt som körts på småvägarna runt där vi bor.
Ganska kul att kolla på men eftersom jag jobbat så han jag inte se så mycket.
Med tanke på att dom stänger av vägen från kl.06.00 - 18.00. Kör sönder vägen och parkerar halvt om halvt på vår tomt, tycker jag att dom borde vara lite mer vänliga och ta hänsyn till oss som bor här.
Vi kan trots allt sätta stopp för rallyt om vi vill, eller hur"

Men nä inte då, när sambon tog och parkerad bilen på VÅR gräsmatta en bra bit från själva vägen, vi har vid bättre väder suttit där ute direkt på gräsmattan och tittat.
Då blir han utskälld av någon knäpp funktionär som skriker att han inte får stå där.
Vaddå, får man inte parkera på sin egen tomt??
Jag förstår om han hade stått i vägen eller på något farligt ställe där han riskerade bli påkörd.
Men så var det inte.
Kanske tur att jag sov iallafall, hade inte varit lika snäll som sambon.
Ja ja, nu verkar det som om dom kört klart så man kan ta sig ner till affären.

I kväll är vi bjudna på middag hos C & U, ska bli väldans trevligt.
Hoppas ni har en härlig lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella