Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

söndag 9 september 2012

Köksrenovering light eller extra allt?

Ja det är frågan.
Vi var in till Ikea igår och kollade på kök, räknade lite på det och kom fram till att även om Ikeakök är billiga så är dom inte gratis.
Det får helt enkelt lov att bli en lightrenovering.
Så idag har det rivits tapeter och tagits ned bröstpanel. Spacklats och slipats.
Nu har jag förutom vitfärgen i håret sen takmålningen också ett rejält lass med slipdamm över hela mig.
Så nu får det bli en dusch och en kopp te, sen blir det sängen innan nattjobbet.

Trevlig kväll önskar jag er alla!

Ikea kök

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella