Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

lördag 15 september 2012

Jag åldras i förtid!

Kommer bli gråhårig på den här köksrenoveringen. Hade vi haft råd att köpa ny köksinredning hade vi varit klar nu.
Ingenting är rakt, ingenting har standardmått, att försöka trixa in en ny ugn och spishäll verkar krångligare än jag vet inte vad. *suck*
Vi tröstar oss med att hur vi än gör så blir det bättre än tidigare, det kan helt enkelt inte bli sämre.
Synd bara att allt tar sån tid!
Jag upptäckte dessutom att det under dom gräsligt orange skivorna i köket sitter det grön pärlspont, om inte sambon gett mig onda ögat hade jag nog rivit ner skivorna...
Men det är klart att jag vet inte i vilket skick dom är och om dom inte är ok så tar det ännu längre tid, så jag ger mig på den punkten.

Mina Isbarkycklingar

Vi var och hälsade på N & S idag och tittade på deras kycklingar, å vad sugen jag blir på att sätta fart på kläckmaskinen, men intalar mig att det är bättre att vänta till våren.
Det var ett evigt passande med värme åt kycklingarna i vintras.

Nu gör jag kväller och laddar för nya tag i morgon!
Trevlig kväll gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella