Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

lördag 29 september 2012

Panel, panel och lite mer panel

Full rulle hela dagen, pärlspontspanel har inhandlats på bästa bygghandeln i byn!
Wallqvist Bygg i Storvik.
Dom har allt (nästan) och har bra priser, är ofta billigare än vad byggmax är.
Och framför allt är dom väldans trevliga och svarar snällt på mina dumma frågor.
Ett toppenställe helt enkelt.
(Nej, jag får inte betalt för att göra reklam, tyvärr... ;-))
Vi har hunnit med att panela halva köket ungefär. Så nu ser man att det faktiskt kommer bli sååå snyggt när det blir klart!

Nu i kväll har snälla sambon bjudit mig på mat på Gästis, trevlig avslutning på dagen!
Ett glas vin nu och så somnar jag i soffan....

Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella