Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

torsdag 20 september 2012

Hejsan torsdag



Jag har jobbat i natt och ska jobba fredag och lördag också.
Så trist att min sömn inte är vad den varit, blir jätteobbigt med nattjobb när man inte sover ordentligt.
Dessutom får man inte mycket gjort här hemma när man går i någon slags zombietillstånd.
Tiden rusar iväg, hursomhelst.  Köksrenoveringen står still just nu, nytt golv ska inhandlas i veckan som kommer.

I går gjorde jag björnbärspaj av våra EGNA björnbär, det är första gången vi har fått tillräckligt stor skörd för att kunna baka av dem.
Så gott!

Nu ska jag ta med mig Agnes ut och njuta lite av solen, det gäller att passa på!
Hoppas ni har det fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella