Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

fredag 23 november 2012

Fredagspyssel!

Riktigt varmt i dag så hönsen har varit ute och spatserat.

Jaha, då var det fredag igen då!
I helgen var det tänkt att min svärmor skulle komma och bo över, men hon har åkt på en dunderförkylning.
Så då ska vi väl som vanligt fixa och trixa i köket i helgen....

Jag har precis gjort ordning en omgång müsli och även svängt ihop lite glass!
Husligt värre, eller hur?
Så då var frukosten och efterrätten fixad iallafall.
Får se vad vi hittar på att äta däremellan....

Ha en fin fredag!
Kramar

2 kommentarer:

  1. Fina höns har du :)))
    Jag vill önska dej en mysig fredag o lördag :)
    Tänd lite ljus o mys till vet jag...
    Sköt om dej vännen!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Nämen så söta. Såna skulle jag också vilja ha.:-) Kram

    SvaraRadera

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella