Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

lördag 3 november 2012

Virkning och andra mysterier

Har jag berättat om mitt virkprojekt? Jag är ju lite av en periodare med det mesta jag tar mig för, just nu har jag snöat in lite på stickning och virkning.
Stickorna hanterar jag rätt ok, långtifrån duktig men jag får det iallafall att se någorlunda likt det som jag tänkt mig.
Virkningen är en annan sak, jag fattar inte hur man gör. Nu har jag påbörjat ett pannband, inte för att jag egentligen känner att jag har ett behov av ett sådant men det kändes som ett bra nybörjarprojekt.
Tror att det är bland det fulaste jag tillverkat! Men förhoppningsvis så blir jag bättre på att virka så jag kan ge mig på något annat...
Stickning som ska bli en halsduk....

I dag ska vi till svärmor och äta middag, det blir trevligt!
Men först ska det skruvas lite med min bil som lagt av helt, ja det är väl sambon som skruvar och jag hejar på om jag ska vara helt ärlig. Om vi listar ut vad den lider av för åkomma förstås....

Hoppas ni har en riktigt bra lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella