Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

söndag 11 november 2012

Tack och lov för bakterapi! :-)

Tack för era snälla kommentarer igår!
Det och bakterapin samt en tidig kväll gör att jag känner mig mycket piggare i dag.

Så pigg att jag är uppe den här tiden och bakar lite till!
Har satt fart på en surdeg, kände att det var ett tag sedan.
Köpte ett så gott surdegsbröd häromdagen från ett lokalt bageri. Det var bland det godaste jag ätit!
Har inga stora förhoppningar om att mitt bröd blir lika gott, men det är värt att göra ett försök!

Annars ska jag väl ta några vändor med målarpenseln, och naturligtvis ringa och gratta pappa idag!
Önskar att jag hade haft möjlighet att åka ner och firat honom....

Hoppas ni har en bra Söndag.


1 kommentar:

  1. Joo då, jag har en bra söndag...förutom vädret som är trist o rått :(
    Det blir en innedag idag, med lite pyssel o bloggande...
    Ha de gott !
    Kram

    SvaraRadera

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella