Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

onsdag 7 november 2012

Frostrosor



God morgon!
Jag sitter och lyssnar på Obamas segertal, så skönt att han vann tycker jag.

Det ser ut att bli en fin dag idag med, kyligt men en liten svag sol kan jag ana...
Jag ska stöka lite ute i hönshuset idag med, sätta upp lite nya sittpinnar åt dem.
Vi får väl se vad damerna tycker om det.

Sen om det hinns med ska jag och Agnes ut och samla lite kransmaterial.
Ja Agnes kommer nog inte samla så mycket mer än lite skruttiga pinnar som hon säkerligen tuggat sönder innan vi kommer hem igen.
Men hon får följa med som sällskap i allafall! :-)

Hoppas ni får en fin dag!

Kram.

5 kommentarer:

  1. Så fin blogg du har, jag hittade nyss hit, men återkommer för att se mer av vad som finns här!!! Ville bara säg hej, innan jag går vidare!!!
    /Millan

    SvaraRadera
  2. Vacker bild, så härligt med solglimt :)

    Ha en fin dag!
    Kram, Sofie

    SvaraRadera
  3. Blir lite nostalgisk när du skriver om dina höns, hur många har du...vi hade bara fem....men en
    jädrans många kycklingar ett tag...o det var nästan bara tuppar!!!
    Ha en fin dag ut i hönshuset:)
    Kram Bia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har fyra hönor och två tuppar.
      Ja tyvärr brukar det bli många tuppar...
      Får se om det blir några små kycklingar till våren.
      Kram kram

      Radera
  4. Underbart vacker bild. Den skulle du kunna scrappa med!

    Fnissar lite åt era roliga höns :)
    Så klart dom vill vara med och inspektera så att städpatrullen gör sitt jobb rätt och riktigt ;)

    Kram!

    SvaraRadera

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella