Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tisdag 6 november 2012

Tisdagsplaner....


I dag är det dags för den stora höststädningen i hönshuset!
Det kommer dom inte gilla,  det vet jag av erfarenhet. (otacksamma jäklar...).
Nu är dom uppe i ett ägg om dagen igen, får se hur det blir när det blir ännu mörkare ute.
Äggen har blivit större också, häromdagen vägde ett ägg 68 gram, och det måste väl vara stort för en hedemorahöna tror jag?

Sen ska jag ta och städa lite inne hos oss människor också. ...
Men först lite mer kaffe och nyhetsmorgon.

Kram!

1 kommentar:

  1. Jaa här skulle hönshuset städats i helgen men så kom ju kycklingarna så jag sköt på det lite!
    Gillar dom inte då det städas?
    Mina är ute under tiden!

    Lampan hittade jag på Gekås sist jag va där!

    Kram Liza

    SvaraRadera

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella