Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

måndag 19 november 2012

Kaffe + Choklad = Kärlek

I dag har jag varit ut och sprungit, det har varit lite si och så med löpningen på sista tiden.
Men idag var jag ut, och det var så skönt!
Det känns att jag slutat röka, allt går så mycket lättare nu.

När man har varit så nyttig så måste jag balansera upp med lite onyttigheter, alltså har det också bakats sockerkaka idag....
Ja, annars blir det ju obalans och det vill vi ju inte eller hur?
Var tvungen att testa en idé jag fick när jag bakade mazarinsockerkakan.
Nämligen hur gott skulle det inte vara med kaffe och choklad i sockerkakan?
Väldigt gott skulle jag säga.

Hoppas ni har det fint!
Kram

4 kommentarer:

  1. Duktig du är, som springer menar jag... Själv brukar jag försöka promenera men nu är marken som glaserad av is så det gäller att ha tungan rätt i munnen om man bara ska gå ut med soppåsen. Kul när det blir lyckat med egna recept. Tycker absolut att du kan unna dig minst en bit efter att du både lyckats sluta röka och sedan dessutom är ute och lubbar, vilken friskis!...hihi.
    Ha det gott!
    //Hanna

    SvaraRadera
  2. Tack för din kommentar hos mig så att jag kunde hitta hit! Din Agnes ser lika ut min Wilma! :-)
    Ha det gott! /Bondjäntan

    SvaraRadera
  3. Vad duktig du är som slutat röka... GRATTS!!
    Kika in hos mig, jag har något till Dig!! Kram Kate

    SvaraRadera
  4. Sockerkaka är gott..men nu måste jag hålla in lite med sånt innan jul ,fniss.
    Min motion idag blir målning av en vägg i källaren (gillestugan) då blir det fint innan jul!!
    Kram kram

    Bra att sluta röka :))

    SvaraRadera

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella