Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

onsdag 28 november 2012

Snö och lite pyssel...

Hejsan, jag är inte insnöad.
Tack och lov, men halt som tusan är det.
Sambon fick rejäl sladd på bilen på vägen hem, så nu ställs det tvåhjulsdrivna skrället av och jeepen får dammas av.
Så kör försiktigt ni som ska ut på vägarna!
Adventspyssel pågår

Jag har hållit mig hemma, och adventspyntat lite smått.
Hönsen har fått en egen adventskrans, och alla ljusstakar är avdammade och kollade så dom fungerar.
Fast hönsen får ingen adventsljusstake, där får man nog dra gränsen tror jag, eller hur?

Agnes är överlycklig över snön, det är bland det bästa hon vet!
En annan sak hon älskar är vitlökskorv, så det var lilla julafton för henne när sambon kom hem med vitlökskorv.
Snö och korv, det kan inte bli bättre i hennes värld, tror jag.

2 kommentarer:

  1. Äntligen advent...! Känns som om vi går mot ljuset..:) Hemma hos oss har vi öppet hus 1:a advent, bjuder släkt och vänner på glögg och pepparkakor!! Kram Kate

    SvaraRadera
  2. Håller också på för fullt med pyssel...först har vi handlat mat för helgen..nyss har jag färgat håret brunsvart..nu bloggar jag o mitt i alltihopa pyntar jag...
    Ha en fin pysselkväll :)
    Kram Bia

    SvaraRadera

Hej!
Vad glad jag blir att du vill lämna en kommentar!
Är det något du undrar över så svarar jag här. Kryssa i rutan för uppföljningskommentarer så kommer svaret med mejl.

//Bella